Meest gestelde vragen

Is mijn pakket verzonden?

Wij verzenden alle bestellingen op tijd. In sommige gevallen kan de bezorging helaas wat langer duren bij Post NL. Normaal gesproken zal deze dan binnen enkele dagen alsnog bezorgd worden.

Wat is de levertijd?

Indien je bestelling voor 17.00 uur is geplaatst verzenden wij deze dezelfde dag nog. In de meeste gevallen heb je hem dan de volgende dag in huis.

Kan ik mijn bestelling volgen?

In de meeste gevallen versturen wij je bestelling per brievenbus post zonder track and trace. Indien je bestelling per pakket is verstuurd ontvang je een track and trace in je e-mail.

Hoe is mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden alle bestellingen met Post NL. Dit is in de meeste gevallen per brievenbuspost. Hiervoor hoef je dus niet thuis te blijven. Indien je bestelling niet door de brievenbus past versturen wij deze per pakket en ontvang je een track and trace code in je e-mail. Bekijk hier alle info over verzenden.

Hoe kan ik betalen?

We hebben de beste betaalmethoden voor je geselecteerd. Voor sommige betaalmethoden betaal je transactiekosten. Bekijk hier alle info over betalen.

– iDEAL
– Afterpay (€0,95,- transactiekosten)
– Apple Pay 
– PayPal (3% transactiekosten)
– MasterCard/Visa
– MisterCash/Bancontact

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren kan altijd vrijblijvend binnen 30 dagen. Meer info over retourneren op deze pagina

Hoe kan ik een vacature plaatsen?

Je kunt je vacature gratis plaatsen op onze website. Ook is het mogelijk om extra op te vallen door je bijvoorbeeld je vacature te plaatsen op onze Facebook pagina. Bekijk alle mogelijkheden op deze pagina.

Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je een vraag of een goed idee? Laat het ons weten. Dit doe je gemakkelijk via ons contactformulier, e-mail of telefonisch.