Alle bestellingen worden professioneel verpakt en gecontroleerd in ons magazijn. Mocht je bestelling schade op hebben gelopen tijdens het verzendproces of ben je niet helemaal tevreden over je aankoop? Geen punt. Retourneren kan altijd binnen 30 dagen. Je dient je bestelling retour sturen in de originele verpakking. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Uiteraard vergoeden wij deze wel wanneer je een verkeerd of defect product hebt ontvangen. Je kunt je retour aanmelden via het onderstaande formulier waarna wij deze zullen beoordelen en goedkeuren. We storten het aankoop bedrag binnen 7 werkdagen na ontvangst terug.

Let op de volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd:

  • Maatwerk producten (alle kleding en accessoires met een bedrukking)
  • Hygiëne producten die uit de verpakking zijn geweest.

 

Retour aanmelden

Toch niet tevreden?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om je klacht op een nette manier op te lossen. Leidt dit toch niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retour adres

Horeca Be Like
Veldweg 7
5061 KJ
Oisterwijk

Contact

T: +31(0)85-0043011
E: [email protected]